Aneta Čižmáriková napísala článok o tzv. spodnej vlne. Čo to je? Nový spôsob „marketingu“, bez ktorého to dnes už ide len ťažko. Týka sa to aj Slovenska a knižného sveta!

Aneta veľmi presne vystihla, v čom spočíva podstata spodnej vlny. Uvádza aj niekoľko reálnych príkladov zo Slovenska. (Som medzi nimi aj ja, za čo Anete ďakujem. :) ).

Myslím, že ide o veľmi dôležitý článok, ktorý výstižne vyjadruje podstatu zmeny, ktorá sa deje. Netýka sa to len marketingu a iba knižného sveta. Je to zásadná zmena v spôsobe, akým sa medzi ľuďmi šíria informácie a ako ľudia komunikujú.

Aneta Čižmáriková: Čo je spodná vlna?

To, čo Aneta na svojom blogu Riddick’s Realm popísala, veľmi úzko súvisí aj so súčasnou diskusiou o tom, prečo sa u nás knihy vyhodnotené odbornými porotami ako najkvalitnejšie, tak málo predávajú. Viac o tom v rozhovore s Radom Ondřejíčkom.

Zopár mojich postrehov a postupov, ako v dnešnej dobe promovať (nielen) knihy, nájdete v kategórii O marketingu.